نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 1240
نویسنده : صادق

مایکل کول :

خـــوش آمدید به فرایدی نایت اسمکدان...در شوء راء اتفاقات مهمی افتاد...استون کلد و تریپل ایچ روبروی یکدیگر صحبت هایی انجام دادن که استون کلد اعلام کرده در تی ال سی نامردی میکنه و از هر روشی برای پیروزی مقابل تریپل ایچ استفاده میکنه...با دخالت کودی رودز و گلداست در مسابقه راب ون دم و بیگ شو ، اوسوز قهرمانان جدید کمربندهای تگ تیم شدند.

گروه شیلد موفق به شکست گروه وایت فمیلی شد و بعد از اون رومن رینز خواستار مسابقه چیرز مچ با دنیل براین شد و اون مسابقه در راء به ثبت رسید. درگیری بین اعضای نکسز و آندرتیکر رخ داد که نکسز موفق تر عمل کرد و اندرتیکر روی 2 میز خورد شد.

تیم استون کلد نیز موفق شدند تیم سازمان رو شکست بدن...

- برنامه مچ اندازی مارک هنری و جان سینا در راء تبلیغ شد

- مسابقه بین مارک هنری و باتیستا در مین اونت اسمکدان تبلیغ شد

( صدای تم سانگ کریشن به صدا درامد ، ادج و کریشن با تشویق تماشاگران وارد رینگ شدند و میکروفون را در دست گرفتند )

کریشن :

من و ادج امدیم سازمان بی عدالت رو نابود کنیم سازمانی که همش با نامردی می بره ما حاضریم در تی ال سی مقابل 4 نفر از اعضای سازمان قرار بگیرم اونم کین و دمیز و بیلی گان و رودداگ... این مسابقه ثبت می شه برای تی ال سی ما می خوایم به تریپل اچ نشون بدیم ما با همکاری هم می تونیم 4 نفرو شکست بدیم

در تی ال سی بهتون نشون می دیم ما کی هستیم ما هوای استون کلد استیواستین رو داریم نمی ذاریم اخراج بشه من به استون کلد اطمنیان دارم او یک کله خره هست که وقتی وحشی بشه کمپانی رو با خاک یکسان می کنه کین و دمیز و بیلی گان و رودداگ شما در تی ال سی با ما مسابقه ای خواهد داشت که به صورت هندیکپ مچ خواهد بود 4-2 ما خواهیم برد شکی نیست بیلی گان و رودداگ که هیچی نیستند کین که مالی نیست دمیز که یک کشتی گیر بی عرضه و احمق هست هدفمون هم هست نابودی سازمان و بدست اوردن کمربند های تگ تیم ...

ادج :

همونطور که کریشن گفت هدف اصلی ما نابودی سازمانه مطمئن باشین اگه سازمان نابود بشه مسابقات جذابتری رو ما مشاهده میکنیم منو کریشن و استون کلد میخوایم در TLC همه سازمانو بدیم به باد استون کلد میتونه ببره چون اون تا به الان خودشو خوب نشون داده و ما با بردمون در راو گفتیم که باهم هستیم دیدین که چجور سازمانو با خاک یکسان کردیم

خب بریم به TLC شبی که منو کریشن با کین و بیلی و رودداگ و میز مسابقه داریم اونجاست که من اسپیر رو روی کین میرمو داور کاور میکنه1.2.3 ما میبریم . کین تو چی خیال کردی من تورو در سورواریوسریس شکست دادم بیلی و رودم که اصلا من یادم نمیاد کی مسابقاتشونو دیدم دمیزم که چیزی برای گفتن نداره اگه داشت توی برنامش از پشت بهمون ضربه نمیزد میومد و رو در رو میجنگیدیم با این حال من در تعجبم که تریپل ایچ چطور اینا رو اورده توی گروهش اما مسابقه استون کلد تریپل ایچ فقط دلم میخواد که گروهت بیاد کمکت اون لحظس که منو کریشن روت مثه اوار خراب میشیم منکه فکر میکنم تو اگرم قرار باشه ببری اونم با کمک چون تیم ما قویتراز همه است اللخصوص از تیم سازمان

TLC جهنمه برابی سازمان...

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین و دمیز وارد سالن شدند ، سپس کم کم به سمت رینگ رفتند و وارد رینگ شدند )

دمیز :

ما مسابقه شمارو می پذیریم...اما نه به صورت هندیکپ...در تی ال سی من و کین مقابل ادج و کریشن قرار میگیریم و بیلی گان و رود داگ فقط پایین رینگ هستند. دلیل اینکه ما مسابقه هندیکپ رو قبول نمیکنیم اینه که نمیخوایم ارزش ما بیاد پایین...

پس در تی ال سی منتظر ما باشید...

الان یه هدیه برای شما دارم...امیدوارم از این هدیه خوشتون بیاد !!

( بیلی گان و رود داگ وارد رینگ شدند و از پشت به ادج و کریشن حمله کردند )

( سپس کین و دمیز ضربات لگد پشت سر هم به آنها وارد کردند )

...

( دمیز فینیشر خودش رو روی کریشن و کین تومستون رو روی ادج اجرا کرد )

( پرومو در حالی که اعضای سازمان بالای سر ادج و کریشن ایستاده بودند به پایان رسید )

مسابقه اول

رایبک vs کرتیس اکسل

( کرتیس اکسل سوپلکس سنگینی روی رایبک اجرا کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر شد )

( ناگهان رایبک بلند شد و ضربه کلوزلاین سنگینی به کرتیس اکسل وارد کرد )

( سپس کرتیس اکسل را بلند کرد و شل شاک رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: رایبک ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه دوم

بیگ ای لنگستن vs آرتروث

( آرتروث گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای فینیشر شد ) ( سپس به سمت بیگ ای دوید و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او اجرا کنه )

( در حین دویدن بیگ ای ضربه بیگ فوت سنگینی به آرتروث وارد کرد )

( سپس آرتروث را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگ ای لنگستن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

- فیس تو فیس آندرتیکر و سی ام پانک در راء تبلیغ شد

- مسابقه اوسوز و راب ون دم و بیگ شو سرکمربندهای تگ تیم تبلیغ شد

مایکل کول :

دنیل براین امشب صحبت هایی علیه گروه شیلد داره و باید صحبت های شنیدنی باشه...گروه شیلد با شکست دادن وایت فمیلی در راء امتیاز بزرگی کسب کردن و باعث شد که کمی خودشون رو بیشتر نشون بدن...

میرسیم به سومین مسابقه شوء اسمکدان مسابقه بین وایت فمیلی و لوس ماتادورس...

مسابقه سوم

وایت فمیلی vs لوس ماتادورس

( لوک هارپر با اجرای کلوزلاین روی دیگو موفق شد او را پین کند )

برنده مسابقه: وایت فمیلی ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه چهارم

Chairs Match ( مسابقه صندلی )

شیمس vs روسف

( روسف سوپلکس سنگینی روی شیمس اجرا کرد ، سپس از رینگ خارج شد و قصد داشت از پایین رینگ صندلی برداره )

( شیمس از رینگ خارج شد و به روسف حمله کرد )

( سپس روسف را محکم به دیواره بین تماشاگران کوبید )

...

( شیمس روسف را بلند کرد و سر او را به میله گوشه رینگ کوبید ، سپس از پایین رینگ صندلی برداشت و قصد داشت با صندلی به سر روسف ضربه بزنه )

( روسف ضربه لگد محکمی به شکم شیمس وارد کرد ، سپس شیمس را محکم به پله های ورودی رینگ کوبید )

...

( روسف شیمس را وارد رینگ کرد ، سپس یک صندلی برداشت و وارد رینگ شد )

( روسف قصد داشت با صندلی به سر شیمس ضربه بزنه ، ناگهان شیمس بلند شد و بروگ کیک رو به صندلی وارد کرد )

( صندلی به سر روسف برخورد کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: شیمس ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و ( + آیتم )

( صدای تم سانگ دنیل براین به صدا درامد ، دنیل براین با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

دنیل براین :

بزاریـد یکـمی به گذشـته برگـردیم...اولین حضـور مـن در کمـپانی...صحبت ها و هدفـ من و سرانجـام قهرمانی های مـن !
دبلیودبلیوای - تگــ تـیم و سنـگین وزن جـهان...افتخـاراتی کـه من به دست اووردم در طول کریرم و نـامی که از خودم به بیرون درج کردم باعثـــ شده که همـه به مـن اطمینان داشته باشن و مـن رو به عنوان یک قهرمان واقعـی خطاب کنند و ایـن چیزیه که هدفـــ من در اولین حضورم در این کمـپانی بود و الان من به اون رسیـدم...ا

لان در نقطه ای قرار دارم که هدفم فقط زمین زدن کسایی هست که احسـاس قدرت میکنند امـا هیچوقت اونطوری که خودشون میخوان نتونستن قدرتشونو نشـون بدن چون اونا آدم های بازنده ای هستند...رومـن رینز بازنده ایه که قـراره با یک مسـابقه در تی ال سی مقـابل مـن خودشو به بـازنده بودن اثـبات کـنه...و مـن کسی هستم که با رد کردن و پشت سرگذاشتن اهدافی که داشتم و بهشون رسیـدم در موقعیتی قرار دارم که خودمـو به یکـــ اسطـوره تبدیل کنم...

من با این افتخارات باید مقـابل کسی قرار بگیرم که تـا به حال فقط قهرمان کمربند تگـ تیم شده و اون کمربند هم مقـابل مـن واگذار کرده !
د شـیلد گروهیه که من اگه اراده کنـم از هم میپـاشه چـون من چیزایی رو میدونـم که میتونـه درگیری رو بین اعضاش همین الان و در همین رینگ و همـین شوء به وجـــــود بیــــــاره کـــه هیچکس تـا بـه حال به چشـمش ندیده...

اما این کارو نمیکنم ! چرا ؟ چـون من شیلد رو لازم دارم !
مـن شیلد رو لازم دارم تا نابودش کنـم من شیلدو لازم دارم تا دهنـشو سرویس کـنم و من شیلد رو لازم دارم تـا در تی ال سـی از کره ی خاکـی محوش کنم و این هدفـــ بعدیه مـن هست که مثه همـــــــه ی اهدافی که تا به حال داشتم و بهشـون رسـیدم بهــش میـرسم و به دبلیودبلیوای یونـیوریس ثــــــابت میکنم که من کیــم و قهرمان واقعی کـیه و چـی کار میتـونه انجـام بده ! ... رومن رینز من برای تو در تی ال سی دو کـلمه دارم : نـــــابـودی مطلق !

...

( صدای تم سانگ گروه شیلد به صدا درامد ) ( اعضای گروه شیلد از سالن به سمت رینگ آمدند )

( دین امبروز و ست رولینز از پایین رینگ صندلی برداشتند و وارد رینگ شدند )

( اعضای گروه شیلد دور دنیل براین حلقه زدند )

رومن رینز :

نترس دنیل...ما نمیخوایم به تو آسیبی برسونیم...فکر میکنی چرا تو رو برای حریفم در تی ال سی انتخاب کردم ؟ چون حاضر نیستم آدم بی لیاقتی مثل تو کمربندی رو که الان تو دستشه در اختیار داشته باشه...تو توی شرایطی هستی که فقط در تی ال سی دو تا انتخاب داری...

تو مجبور نیستی کمربنتو به من واگذار کنی...اگه عضویت در شیلد رو قبول کنی...

( تماشاگران شعار NO NO NO را دادند )

رومن رینز :

اگه یادت باشه پارسال همین طور موقع ها من به تو پیشنهاد عضویت در گروه شیلد رو دادم...من باعث شدم تو رندی اورتون رو شکست بدی چون ما بودیم که اجازه پیشرفت رو به رندی ندادیم و ازت خواستیم عضو شیلد بشی اما قبول نکردی...این دومین و در واقع آخرین فرصتته...حاضری کمربندت رو حفظ کنی و عضو شیلد بشی ؟ یا میخوای بهترین موقعیت زندگیت رو از دست بدی و کمربندت هم در تی ال سی به من واگذار کنی ؟

( دنیل براین نگاهی به کمربندش انداخت )

دنیل براین :

خوبه خاطرات گذشته رو برام زنده کردی...اما وقتی دقیق تر فکر میکنم می بینم گروه شما مثل یک عروسک زیر پاهای ما در رسلمنیا له شد و همه چیزتون رو در رسلمنیا واگذار کردید...آبرتون ..کمربندتون...اعتبارتون...محبوبیتتون...

من گروهی که این همه چیز رو از دست داده نمی پذیرم...

( رومن رینز به دنیل براین خندید ، سپس به دین امبروز اشاره کرد که به دنیل براین ضربه بزنه )

( دین امبروز از پشت سر دنیل براین قصد داشت با صندلی به کمر او ضربه بزنه ، دنیل براین جاخالی داد و ضربه به رومن رینز اصابت کرد )

( سپس دنیل براین به سمت ست رولینز دوید و رانینگ نی رو روی او اجرا کرد )

...

( دنیل براین صندلی ست رولینز را برداشت ، سپس با صندلی ضربه محکمی به سر دین امبروز وارد کرد )

( در نهایت دنیل براین اعضای گروه شیلد را کنار هم انداخت و بالای سر آنها ایستاد و کمربند سنگین وزن را بالا گرفت )

دنیل براین :

yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes

مایکل کول :

پرومو فوق العاده زیبایی از شیلد و دنیل براین شاهد بودیم...گروه شیلد به دنیل براین پیشنهاد عضویت در گروه و در عوض از دست ندادن کمربند رو دادند اما دنیل براین قبول نکرد و دین امبروز با اشتباهی که کرد باعث شد که گروه شیلد مقابل براین کم بیاره و دنیل براین سر بلند در این درگیری بیرون اومد...

میرسیم به پنجمین مسابقه اسمکدان...یک ریمچ بین برادران اوسوز و راب ون دم و بیگ شو...همون طور که میدونید با دخالت کودی رودز و گلداست در راء ، راب ون دم و بیگ شو کمربندهاشون رو از دست دادن و به اوسوز واگذار کردند...حالا باید ببینیم آیا این بار راب ون دم و بیگ شو میتونن کمربندهاشون رو پس بگیرن یا نه...

- مسابقه بین مارک هنری و باتیستا در مین اونت اسمکدان تبلیغ شد

مسابقه پنجم

اوسوز vs راب ون دم و بیگ شو سرکمربندهای تگ تیم

( جی و جیمی یوسو بیگ شو را از رینگ بیرون انداختند ) ( سپس هردو ضربه لگد محکمی به صورت راب ون دم وارد کردند و او را نقش بر زمین کردند )

( جی و جیمی یوسو به بالای رینگ رفتند و قصد داشتند از بالای رینگ به روی راب ون دم بپرند )

...

( بیگ شو جی یوسو را از بالای رینگ به بیرون از رینگ پرتاب کرد ) ( جی یوسو محکم به دیواره بین تماشاگران برخورد کرد و به شدت اسیب دید )

( جیمی یوسو قصد داشت از بالای رینگ به روی راب ون دم بپره ، در حین پریدن راب ون دم جاخالی داد )

...

( سپس راب ون دم ضربه لگد محکمی به سر جیمی یوسو زد و او را نقش بر زمین کرد )

( در نهایت راب ون دم به بالای رینگ رفت و فینیشر خودش رو روی جیمی یوسو اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: راب ون دم و بیگ شو ( 500+ سکه ) و ( قهـــــرمانان جدید کمربندهای تگ تیم )

Main Event

مارک هنری vs باتیستا

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ) ( ابتدا ممنتوم دست باتیستا بود )

5 دقیقه بعد..

( باتیستا ضربه کلوزلاین سنگینی به مارک هنری وارد کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپــیر شد )

( مارک هنری بلند شد ، باتیستا به سمت مارک هنری دوید و قصد داشت اسپــــــیر رو روی او اجرا کنه )

( در حین دویدن مارک هنری ضربه بیگ فوت سنگینی به باتیستا وارد کرد )

...

( مارک هنری باتیستا را بلند کرد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او اجرا کنه ، ناگهان باتیستا اسپاین باستر رو روی مارک هنری انجام داد )

( باتیستا با تشویق شدید تماشاگران اماده اجرای باتیستا بمب شد )

( مارک هنری بلند شد ، سپس در عین ناباوری باتیستا مارک هنری را بلند کرد و باتیستا بمـــب رو روی او اجرا کرد )

...2...1

( مارک هنری در شماره 2 بلند شد )

...

( باتیستا عصبانی شد و به داور اعتراض کرد ، سالن تاریک شد )

( پس از روشن شدن سالن بری وایت روی یک صندلی در ابتدای سالن نشسته بود )

( حواس باتیستا به بری وایت پرت شد ، در برگشت مارک هنری باتیستا را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

...2...1

( باتیستا در شماره 2 بلند شد )

...

( مارک هنری برای بار دوم باتیستا را بلند کرد و مجدد فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: مارک هنری ( 350+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( در حالی که بری وایت روی صندلی نشسته بود و به باتیستا می خندید ) ( ناگهان رندی اورتن از پشت به بری وایت حمله کرد )

( رندی ضربات مشت پشت سر هم به سر بری وایت وارد کرد )

( سپس صندلی را محکم به زمین کوبید و صندلی شکست )

...

( رندی بری وایت را وارد رینگ کرد و ضربات مشت دیگری به او وارد کرد ) ( سپس او را پشت طناب های رینگ انداخت و DDT رو روی او اجرا کرد )

( اریک روون و لوک هارپر به سرعت به سمت رینگ دویدند و قصد داشتند از پشت به رندی اورتن حمله کنند )

( ناگهان رندی برگشت و به آنها نگاه کرد )

...

( اریک روون و لوک هارپر به عقب رفتند و از حمله به رندی پشیمان شدند ، سپس رندی بری وایت را بلند کرد و RKO رو روی او اجرا کرد )

( شوء اسمکدان در حالی که رندی اورتن بالای سر بری وایت ایستاده بود و اریک روون و لوک هارپر در خارج از رینگ به او نگاه می کردند به پایان رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

راب ون دم و بیگ شو قهــرمانان جدید کمربندهای تگ تیم شدند

ثبت مسابقه بین دمیز و کین در مقابل ادج و کریشن در پری شوء تی ال سی

پایان شوء اسمکدان



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.